Monday, July 11, 2005

wht i'm gonna say ....hurmmm


wow...new blog for me..hehhehe..create bende nih setakat suka2..bukan apa pun..best jugak ade blog sendiri nih..boleh kita cakap apa saja ....tentang kita...minat kita...perasaan kita...haaa...kan senang..x yah dah nak beli diary pas nih..best aakkk??hahahha...so...buat laa blog korang sendiri ekkk...ok...pasal aku ....nama mislaiha bt a.ghani..apa?pelik?mana ader pelik..pembaca berita ntv7 dulu pun nama miss laiha jugak..lain sket laa eja dia..tapi mmg semua cakap nama aku pelik..apa2 je laa...yg penting maksud bagus..."contoh kepadanya"...aku bley ke jd contoh pada org lain..bley ke?...x kut...asal terengganu...skang study kat uia..umur 21 bila dah sampai tarikh 26.9.05 nih...so jgn lupa laa adiah tuh yer...kakkaka...aku suka musik & sukan..musik apa?INDONESIAN MUSIC maaa...especially..SHEILA ON 7...EROSS CHANDRA!!!gitaris dia EROSS tuh ..aku tak tahu nk cakap laa...aku kira cam dh jatuh cinta laa..ngn eross tuh..tapi dia x tahu pun..hahahha...hehhehe..aku mmg minat tahap giler babeng kat diorang..music best..personaliti pun best..kiranya cukup lengkap m'jadi idola kita...kreatif dlm penciptaan lagu...hehehehe...hurmm...sukan plak aku suka badminton...player yg aku dok gila2 sampai skang ..ONG EWE HOCK..walaupun dia dah besara..aku still suka....hurmmm ok laa...aku sambung lain kali laa...nih baru pemulaan..kang aku tulis lagi ekkk

2 comments:

  1. mmmm no comment _ cahyasakti sentiasa menerangi segenap pelusuk dunia

    ReplyDelete
  2. ingat sapa la tadi..thnks anyway for stepping on my blog...huhuhu...

    ReplyDelete

say something!