Saturday, November 10, 2007

setelah sekian lama..

waahh lama giler x masuk blog nih..bukan apa..x der masa..yer lah student ni kadang2 kami nih terlebih masa..kadang x der masa langsung.nak2 kalo time buat assignment..aku nih lagi laa sem nih last sem and amik risiko tinggi dengan pulun 7 subject..hurmm tuh laa salah aku jugak laa kan time mula masuk dulu dok nak enjoy jer.amik 5 satu sem kadang amik 4 pun ader dah laa missed satu short sem tapi alhamdulilah aku manage untuk habis cepat jugak..hehhee 2 tahun setengah..hurmm satu sem cepat dr budak2 lain.tapi ini depends on my final exam. this monday is gonna be my last war, world literature. but the thing is i'm worried now because the previous exam i'm quite unsure that i can pass. its ok. kalo fail la (nauzubillah) amik je laa re seat paper..hehhee...anyway... perkembangan terbaru skang ..x der sangat cuma dah matang sket.ohh aku skang dah x giler ngn sheilaon7 dah..stil minat tapi entah dah kureng sket la kot.mungkin sebb dorg pun dh x aktif skang..mana ader album baru..kon sert pon x der...jadik layan jer laa yg lain..kebetulan aku tersuka ngn amy winehouse skang..so layan..huhuhu...hurmm skang nih tgh risau pasal keje..aduhh...dah nk abis tapi x mintak satu haram lagi pun keje..ingat nk releks dulu..tapi bila semua member dah stat gi interview semer...risau plak aku...hurmm..tgk lah resume pun x siap lagi..huhuhu..ok lah nk gi makan..ader open house nih...hehehe..ok daaa..sampei jumpa lagi yer!

No comments:

Post a Comment

say something!