Saturday, September 05, 2009

cinta sempurna 2nd post

hurmm...makin menarik. bukan saja memberi peluang untuk aku mengisi masa lapang, tapi juga membuat aku berfikir lagi dan lagi... x pernah tertanya plak dalam diri aku, tujuan hidup aku apa..dan apa yg aku prepare untuk ke arah itu, its really wasting when we know where we definitely will go but still not doing anything...all Muslim realize that we finally will die and meet Allah (insyaAllah) but never do anything extra in order will get a real seat in the hereafter. pray and fasting is not enough..we still have to struggle more.

1 comment:

  1. Assalamualaikum...

    slamat Hari Raya,
    maaf zahir batin,
    terima kasih kerana sudi menziarahi blog kerdil saya,.
    si 'kunang-kunang'..
    moga sentiasa dalam kesejahteraan dan kegembiraan dalam acuan keredhaanNya..
    insyAllah..
    ;)

    wassalam..

    ReplyDelete

say something!