Thursday, April 07, 2011

steamboat oh steamboat..aku frust.

puyuh goreng kunyit....

kailan ikan masin

sebelum melantak puyuh...

melepak di batu burok

urrr..gaya apakah ini..

ai..perli gaya nampak..

tunggu...

viva terbaru di tati...



puas duk mikir..kenapa?kenapa?kenapa aku bad mood tadi..kenapa aku diam..x nak bercakap..duk dinner pun diam...duk pilih baju atas astaka pun diam...Lin datang pun x der aku bising2 jugak...last last..baru tahu punca.. it was because i'm so frustrated because i cant find the restaurant that i once tried the steamboat there, and it was tasty.urghh...i called my friend, yg datang skali ngn aku dulu,...but no answer..siap ada yang angkat tapi main2..bengang giler..then, we decided to stop at Tenang seafood...terbau kerang bakar..but unfortunately...kerng dh habis...yg bau tuh kira dah last..BENGANG..pastu, sebb bengang terus order nasi n puyuh goreng kunyit...hahahha boleh??habis je...terus balik...time tu masih tertanya2 lagi apsal bad mood...on the way balik hotel, terserempak budak2 office kat tepi pantai batu burok...berenti jab..lepak2...duk lepak2 tuh baru teringat sebb sebenar..uhhh lega. asal tahu x per ahh...ok ah sket.kalo lepak ngn budak2 tuh, and still bad mood...memang x leh blah ahh...semua merapu...x gelak x sah...balik hotel...and now..i;m writing to you..  :) 

1 comment:

  1. sebab lh bad mood semcm mlm 2...xpe beb,nnt kita cr tmpt yg kwn ko ckp best 2...tp klu nk best lg,u treat me babe....bru best n gempak beb..:p

    ReplyDelete

say something!