Monday, March 18, 2013

maaf dari abang

semalam tunggu abg call..dari kul 10 aku tunggu..1030..xder lagi..11..xder...1130 masih lg x ada..

"baby, abah x nak ckp ngn mummy kot..abah marah mummy rsanya.."

"baby, sorry tau..sebb mummy baby x dpt dengar suara abah malam ni"

"abg..abg marah syg eh..xper la..abg x nak ckp ngn syg pun..mmg salah sayang pun..abg call la syg..syg nk mnta maaf"

1145 aku tertidur..hp betul2 tepi kepala..

1224 hp bunyi! aku tersentak dr tidur..terus angkat..rupanya abg buat kerja. x abis lagi buat drawing katanya..nk siapkan dulu drawing baru nk call..

"ingat abg x nak call syg dah"

"eh..xder lah..mesti abg call.."

"abg.."

"yer sayang"

"hurmm.. syg nk minta maaf"

"kenapa nk mnta maaf?"

"syg minta maaf sebb semalam syg x bercakap ngn abg..sorry"

"laa..xder apa la syg..ok..abg selalu maafkan syg..xder apa..xyah pikir lah..dah xyah nk sedih2..kesian baby.."

air mata dah start nk kuar dah..nasib x layan jer..kalo x..x bercakap plak la aku semalam..menangis je keje...hehehehe..so, everything is fine..lega sebb dah minta maaf.. takut la. kita x tahu apa nk jadi di masa depan..nauzubillah jadi apa2 yang buruk..aku tidur dengan senyuman.

"baby..abah call.."

senyum dan tidur.

No comments:

Post a Comment

say something!