Sunday, September 05, 2010

seingat aku..ramadhan 2001

Tahun 2001 sangat mengujakan buat budak2 yg lahir tahun 1984. SPM akan dihadapi. masa tuh boleh ckp aku memang x berapa serius..tapi x der lah mcm PMR..langsung x der preparation..untuk SPM a few changes i did for the sake of myself. masih segar lagi.. that year we have to sit for exam in the month of ramadhan. really challenging. but at the same time..exciting. just to refresh an incident that happened in one of the night. masa tu baru pas terawih so.lepak2 dalam bilik.masa tuh semua geng2 aku 10 orang duk satu dorm. rapat2kan katil and share our notes. aku, tkah, mah, siti, idah, kinah, ida, yati, lina and meklong..giler nostalgic beb..tiba2 jer bunyi mercun giler kuat and bilik kami berasap penuh. geng2 laki baling mercun..ttepat2 kene tingkap bilik kami..memang x leh blah kalo terkejut. rasa mcm nk makan orang..terus keluar maki2. abis keluar *tapi tahap kosa kata dalam bab maki2 time tuh masih lemah..tidak secemerlang sekaran...hauahuahau..maklumlah budak SMKA kan.Mah ngn aku laa yg keluar marah2 tepi koridor..tiba2 mah keluarkan satu ayat.."gilo ko..abih beerraaasssapp dorm aku" dr nak marah...terus aku gelak 2 berenti2..sampai nk terkencing..memang lawak giler babeng ekspresi muka n ayat dia masa tuh..bila time bulan2 puasa mcm nih..teringat lah kenangan2 time musim SPM di wataniah..rasa mcm nk putar balik masa n stop time kat situ.. pergh..best woo..tambah plak aku skang tgh rancak duk plan untuk reunion nanti..raya ke 4..x sabar! nk jumpa sahabat2 handai dulu..cepat2 nk raya!

No comments:

Post a Comment

say something!