Thursday, November 04, 2010

addicted...

janji ngan student semalam..

"ur carry marks will be finalized tomorrow so, u can collect all your assignments in front of my office and of course u can see ur overall marks"

student sengeh...ada yang muka risau, tapi lagi ramai yang sengih, mungkin sebab diorang x rasa stress dgn subject aku..plus lecturer nye senget sket..so lagilah dorang cool jer.so, semalam disebabkan janji yang diberikan aku cuba untuk menjadi orang yg bertanggungjawab..menunaikan janji. tapi CSI dan chanel DIVA yang membuatkan niat suci aku terbantut. tepat jam 12, aku start keje aku...marking paper. sedar2 jam 4 pagi aku baru habis..

marking-tengok tv-marking-tgk tv-buat milo-marking-minuum-tgk tv-minum-tgk tv-facebooking--bila nk siap nyer??

gagahka juga sambung marking...jam 4 15 aku give up. ahh..sambung pg esok. tidor. sedar2 jam 830, kene bangun..nanti breakfast call dr zaza akan diterima..so, kene cepat..uhuuu..sampai petang student datang ambik assignment.,tapi masih ramai yg x datang...begitu tak hirau nyer dorang..lantak lah..

nak balik chalok tapi tak tahu nk balik hari nih ke..esok..hurm...kalau esok, leh lepak paka dulu...uhuu..

No comments:

Post a Comment

say something!