Wednesday, August 24, 2011

sy bukan nk gi ejas budak praktikal tu pun... adoi.



"ok, terima kasih laa yer..nasib baik  ahmad (bukan nama sebenar) bagi tahu saya..kalo tak, aih x tahu nak buat mcm mana ngn keta saya"

"ok, sama2..pergi je isi gas aircond tu..rm 30"

"alright..." sebelum melangkah keluar office, aih..mcm x manis plak x kenal ngn budak praktikal sebelah dia..xper lah, buat2 ramah laa skali..

"ahmad  x nak perkenal ke org baru tu ke saya?" yer laa xkan aku nak gi tanya depan muka..nama apa?malu laa dia..aku pun malu nk tanya direct..

"tak boleh..dia dah nk kawin" 

gulp!...apa maksud jawapan itu? sy niat hanya nk tahu nama...tapi dengan jawapan itu..seakan2 sy nak tahu nama +no telpon + single ke x lagi + ada chance ke x...???? hot jugak..im not that desperado!!.. terpaksa cool down sendiri..malangnya, lepas tuh sy kene masuk kelas...budak2 ada kuiz..dan sambil duk tgk budak jawap kuiz.."tak boleh dia dah nak kawin" ayat itu terngiang2 di telinga dan kepala hotak saya...lagi lah tambah nk marah..

*kesimpulan nya...sapa2 single dan ada plan nk kawin x leh nk bercakap ngn org ker?
*ahmad pun lepas ni ..x leh laa sy nk bercakap kot..sebb dia pun dh nk kawin...

No comments:

Post a Comment

say something!