Wednesday, August 03, 2011

zabidi shariff, azlan mubin & suebsak

zabidi shariff
 agak2 kenal ker?aku x tahu sampai lah teringin nk surf pasal sepak takraw..selalu je tengok..sukan sea ke sukan malaysia ke..selalu tengok ..tapi x penah nk tahu history sukan ni..yang aku tahu dulu malaysia yg pegang kuasa..but now..it goes to thailand..jangan risau, sekarang sukan ni tengah di bina semula..mungkin lepas ni kita rampas balik..insyaAllah..zabidi shariff adalah lagenda hebat..azlan mubin dikatakan pengganti beliau, namun kecederaan masih membelenggu...retired and become newscaster for sports. tidak mengecewakan..beliau mengendalikan program sukan amat baik sekali..hensem kan?handsome oo..aku pernah tgk live dia main untuk UPM masa aku duk UIA. rela jalan kaki beb nk tgk dia main..asal upm main je penuh org tgk..huhuhu..dia nye lipat...fuhhhh...sakit belakang sapa yg tgk..walauapapun bayangan musuh suebsak masih menghantui pemain MAS...bangkitlah..kita pasti akan berjaya suatu hari nanti.
azlan mubin     



suebsak

2 comments:

  1. Waaaaa...sy 1st time terbaca story ni..really Appriciate..tq MIn,pemilik blog ni :)...
    Hahgaha..mmg xsangka akan ada story mcmni...

    ReplyDelete
  2. saya lagi la 'waaaaaa'!!!!...azlan mubin komen kat blog sy..ini cerita 5tahun lepas..but still ingat laa kan..xkan lupa.leh tgk live.thanks for stepping by. bila nk wat comeback?tahun lepas ura2 nk main balik..bila lagi? btw kita frends kat Fb..hahahhaha..dgn nada bangga...hehhe

    ReplyDelete

say something!