Sunday, March 13, 2011

tiba-tiba dia jadi 'gila'

tiba-tiba saja nama budak tuh diulang-ulang. selama ni tak pernah plak jadi topik kecuali ada satu masa jadi perbualan untuk mengutuk yang seorang lagi..jadi budak itu dijadikan comparison sebb komen2 dia tak sentap mcm yang sorang lagi. semalam lagi sekali jadi hangat..hangat ke hangit? hahahhaha..antara yang membuat kitorang gelak nk pecah perut dalam secret recipe...adalah:

*uihhh badan dia...uuuuuu
*kalo ____ nak kat aku, aku nak kat dia.
*ko ngn polan sweet, tapi kalo ko ngn _____,wow!
*dah laa dekat ngn rumah aku...semua kejar aku..*bongek!
*nanti nk ajak mak aku pindah laa
*anak aku nanti kene tambah ___ laa kat depan
*beli baju kapel bernombor di giordano saiz M, bukan XL
*biar ah...aku anggap aku je lah! *epik beb!!
*sampai masa tiba nya waktu____!
*dia panggil mu __, kalau aku __ dia __ ah!

~pls pls ... hadoi....ada tertinggal ker?

1 comment:

  1. lor ko bru tau ke kwn kita giler...like i always said...busuk2 pun kwn kita jgk...:p

    ReplyDelete

say something!