Tuesday, May 21, 2013

bila dah terlebih sikit...

petang td dlm ofis..terfikir2 apa nk bg kat en FM untuk anniversary kami..pikir nyer pikir..mmg tak tahu..adoi..last2 nk nyer tgk apa yg dia suka..yer laa aku kenal en fm pun kejab jer..terus tunang..kawin..kadang mai jugak blur..dia bkn jenis bercerita ttg dulu2..pasai gf dia dulu pun..mmg x citer..tp elok jgk ..sebb aku bkn jenis buleh dengar citer bab2 tu..ada yg monyok sehari..*nasib bkn jenis mengamuk..just akn jadi diam kalu sedih or berfikir..Dan...nak dijadikan cerita ptg td,gi la masuk FB dia..tgk pic2 dahulu kala beliau..hurm..apa nk buat dh takdir..heehe..tgk2 pic lama dia terbaca satu komen yg agak mengcengkam jiwa..adoi..gamba lama..komen lama..ingat kan aku bertabah..tapi giler jeles rupanya..abes pujuk dah diri sndiri..pujuk nyer pujuk dlm hati kata tu komen lama..citer lama..last2 aku tutup pc..yer la dr nk balik kul 445 jd kul 520 dek kerana duk ngadap komen2 tu..heehehe..xpasal2 over thinking..moody skejab.siap2 kemas..balik rumah..dh ok sket laa jiwa kacau tadi..tapi rasa lg laa sikit2..last2 nak jd citer..maghrib tu dia tgh ngadap laptop dia..aku sj nk bergurau..tp rasa mcm over sket dek penangan ptg td..siap tumbuk2 blakang dia..terbayang2 komen2 fb td..pastutumbuk lg...mcm geram pun ada..haahahha..kejam x?en fm x bersalah pun..gurau lagi..siap cubit blakang laa..tarik rambut laa..last2.aku gi tarik telinga..ya allah lupa sangat2 yg dia tgh sakit telinga tahap kronik..punya bersalah aku rasa..mintak maaf mcm hape jer..apa yg dia ckp.."syg sakit..serius sakit.." try nk peluk blakang dia sambil rayu2 mntak maaf..dia reply apa.."syg jangan..duk blakang sket..jangan.."nada dia urmm..jgn ckp la..mmg terus nangis aku..heehehe..apa lagi..dh mmg jenis manja keledek kata mak aku..nangis dan nangis..bersalah nya rasa pastu dalam pada masa yg sama aku sedih sebb kene marah.hahahha..the end of the story..like usual lah..en fm jugak yg kene pujuk aku..heehehe..sebb aku duk sedih nangis2..kesian kat en fm.dia plak yg kn pujuk..sedangkan aku yg  buat hal..moral of the story..jgn layan perasaan  sorang2..hilangkan ragu di hati .. past is the past..mcm kita xder cerita2 dulu..kan?kan?

No comments:

Post a Comment

say something!