Sunday, May 26, 2013

kecewa dengan diri sendiri..

datang lah suatu masa ..aku akan kecewa dengan aku sendiri. aku lupa bila kali terakhir aku kecewa dengan diri sendiri..tak pernah ke? sebab aku tak ingat pun. tapi malam jumaat lepas akan jadi ingatan sepanjang hayat. setiap kali teringat pun terasa nak nangis. terfikir kenapa boleh sampai ke tahap itu cetek nya pemikiran.dek kerana fikir melampau apa yang tak sepatutnya..sombong dengan kepercayaan sendiri. rasa apa yang kita fikir ni betul..sedangkan jika di 'twist' kan..sekelip mata saja boleh menampakkan dangkal nyer pemikiran.

lebih menyakitkan bila kita sekaligus mengecewakan orang lain. orang yang benar2 memikirkan yang terbaik untuk kita.org yang tak pernah mempertikaikan kejujuran kita..dia boleh tapi dia pilih untuk tidak..dan kenapa aku tak boleh buat benda yang sama?

dan ..disebabkan itu ..aku kecewa dengan aku sendiri..

en FM, im truly sorry and i promise to myself..i will never ever do the same thing again. 


No comments:

Post a Comment

say something!