Sunday, April 21, 2013

hari berkenaan

jumaat 19.04.13

pagi tu dah rasa sedih..

"abg..nanti kat sana hati2 tau..jaga diri..abg buat keje cepat2 eh..bleh balik cepat"

air mata dah kuar dah..xleh nk tahan2 dah..

"yer...jgn lah nangis.. dah2..x nak lah nangis2.."

tahan punya tahan..nangis jugak..dua tiga kali jugak..tapi kejab2 .. try nk tahan sampai ke port KSB tu..hurmm..nangis jugak..nk tgk muka mmg xleh dah..asal tengok kuar lah air mata..tambah plak dengan pesan2 FM tu...minum air banyak2..minyak panas ready tepi katil takut cramp..makan ubat..rehat..semua2 lah..angguk2 jer..diam..sebb kalo cakap nangis lagi..tapi pagi tu sempat minta maaf ngn FM..

"yer..abg maaf kan..abg selalu maafkan..xpernah simpan pun apa2"

nangis lagi..hahahhaa

kat KSB..dah salam2..semua..FM kuar jalan masuk kat tempat check in..apa lagi..yg duk tahan tadi..terkeluar la semua..nangis bagai nk rak..hahaha..sampai rumah esak2 tepi kerusi lagi.sempat lagi sms ngn FM..pastu nangis lagi.aih..makin layan..meroyan aku..tertidur kejab..sedar2 FM dah berlayar tgh2 laut..nk solat zohor..rasa lagi sedihnye...xleh jadi..kene kuar dr rumah ni..

terus mandi solat..siap2 letak baju 2, 3 helai dalam beg terus keluar rumah..plan gi chukai..buat apa?tadaaaa...order aircond.. hahahaha *setiap kali FM gi offshore ada je benda aku beli..hahahaha..taktik..kalo ada dia..kang kene tanya dia dulu..kang ada lah soalnya nnti..pastu mesti lambat tindakan..haaa dia x der...terus ke SenHeng..order..alang2 TV aku dh langsai EON credit kan..rasa mcm x best kalo xder mende nk berhutang...hahahahaha...apa lagi..aircond satu! lepas settle pasal aircond trus gi Manjaku..beli brg2 baby sket..nk ready dlm bakul nk letak dalam keta..takut gak..org cakap masuk 7 bulan dh kene get ready semua brg..ni lagi seminggu masuk 8 bulan dah aku..xready2 lagi pun..kat Manjaku sempat sambar botol.. toiletries sket2 dan hadiah untuk colleagues..k.nor n k.zila..dua ada baby kecik..habis je..rasa lapar yg teragung sgt..apa terbayang kat mata?...

NASI KANDAR...

sah ane-ane kat mesra mall tu dah kasi ubat dalam kari mereka..hahaha..minggu lepas saja 3 kali aku layan..hadoi...terus straight gi MM..bayangkan hari Jumaat..gile ramai umat..aku layan nasi kandar sorang2 kat food court..sedih jugak tp lantak la..dh teringin.. lepas je makan..aku decide x nak balik rumah tu..saiko..mesti nangis..teringat FM..so..i went to paka .. layan Mia lagi baik..nasiblah abe ada anak kecik..leg gak jadi sebb nk lepak paka..

hurm..keputusan yg bagus ke paka..release tension..x stress dan x meroyan sangat..call FM pun cool je..x nangis pun..hahaha *berlagak

to my Dearest FM..my Lovely Husband.. i miss u so much..love u abg.. 

No comments:

Post a Comment

say something!