Tuesday, April 30, 2013

kih kih kih...anwar ibrahim masuk mimpi..hahhahaha

bukan nk tarik readers ke apa..just wanna share my funny + weird dream last night.. hihihi

dalam satu dewan.. *dewan tu yang aku paham BN yang punya.. hahahha..aku tgh wat keje ngn farah.. tgh taip2 apa ntah kat laptop.. tiba2 datang sepasang figures yang amat femes di abad ini.. kene plak time election ni kan.. si abe nuar brahim ngn kak jijah.. hahaha.. aku tak tahu mcm mana dorang tiba2 masuk..salam2 ..pastu sibuk tgk aku wat keje.. aku ignore je *cool tak??nuar tu.. bleh wat dek je kan..hebat nyer aku..lalallalaa..pastu dah lama tu dorang mcm tgk kat ada org BN nk masuk.. siapa??najib dan isteri dia..tapi yg pelik..isteri najib bukan kak mahh kaaauu.. tudung labuh..takkan kak mah kan?hahahhaha..terus mcm nuar n kak jijah cepat nk kuar..

"bleh amik gambar x?" aku tanya

"ohh boleh2..tapi kat lain la..org dh nk masuk" nuar kata..hahhahaha

lepas wat keje semua.. aku nk kuar dewan..pintu lain ni.. tgk tepi dewan ramai tgh duduk tunggu nk masuk jer.. antaranya ialahh...che Det wehh... hahahhaa.. lawak2 ...semua otai2 masuk mimpi aku..hebat tak? pastu nampak Nuar salam ngn Che Det...kenapa salam??mana aku tahu..walaupun ni mimpi aku..jgn tanya hokeyy...

aku teruja giler tgk Che Det.nk salam..dia senyum jer.. pastu nuar datang taarik2 tangan nk amik gamba ngn aku...WEYYYYYYY...apa citer ni weyyyy... aku dah bengong...hahahhaha... mimpi bodooohhh... hahahahaha...*masa tu aku pikir.. gatal giler nuar brahim nih.. argh.. x suka dia ahh.. *ceeewahh.. hahahha..

pastu aku bangun.

hebat tak mimpi I? giler extreme kan?? xder org bleh calen mimpi ni..serius.

No comments:

Post a Comment

say something!