Sunday, May 04, 2008

dah keje ...tapi


orang lain lepas grad terus lumbe2 carik keje...tapi aku tak.aku dah niat dr awal aku nk releks umah dulu..nk menikmati dunia tanpa tanggungjawap untuk sementara..nk lepas tension dok blaja 6 tahun beb..nk gak rasa bangun lambat...nk rasa x der assignment..nk rasa x der beban nk exam etc..hehhehe..tapi rezeki datang soh jadi cikgu ganti...redah jer laa...dapat keje sebulan..pastuh jobless balik..skang dah 3 minggu memulakan kerjaya cikgu semula dan kontrak aku abis akhir tahun nih....hurmmm dah rezki jadi cikgu x per laa...terima jer lahh..rasa dh mula jatuh cinta ngn kerjaya pengajar nih..tapi x tahu laa..yer laa keje nih banyak cabaran...harap2 dapat lah aku dapat teruskan ...org cakap keje cikgu banyak pahala..tapi kalo silap2 buat...cikgu lah yg paling banyak dosa...nauzubillah..harap Allah pelihara aku dari semua itu....ok...til we meet next time...

No comments:

Post a Comment

say something!