Tuesday, May 13, 2008

SMKC



sebelum mengajar di smk Guntong, Sek Men Keb Chalok model khas adalah sekolah pertama yang aku mengajar. pengalaman selama sebulan banyak mengajar aku tentang dunia penddikan. sebelum ini tidak pernah terlintas di hati untuk menjadi pendidik namun takdir menentukan dan aku diberi peluang untuk menjadi 'cikgu'. di situ juga lah aku telah jatuh cinta dengan kerjaya pendidik yang mana memberi pengajaran yang paling berkesan dihati apabila menyentuh tentang hubungan guru dan murid. pengalaman yang aku dapat di sana tidak dapat aku bayar denga wang ringgit. dan di sana jugalah terjalin satu ikatan yang sangat istimewa antara aku dan beberapa pelajar...aku bersyukur dan berharap ini berpanjangan....dan sekarang, aku baru belajar mengenali pelajar2 SMK Guntong...tunggu dan lihat bagaimana pengakhirannya..

these two students who are very close to me...

No comments:

Post a Comment

say something!