Monday, May 19, 2008

konflik selesai..rupa-rupanya..


dua tiga hari nih aku bengang dengan sorang colleague aku.semua gara2 salah paham.nasib aku x serang terus, aku wat dekk jer.tup-tup semalam baru terbongkar apa sebenarnya berlaku.aku bengang giler.aku salah bengang kat org lain, patut yang satu lagi.rasa nak tumbuk jer muka.itulah hikmah kat kita bila bersabar dan selalu berfikirang positif.pikir dua tiga kali baru wat sesuatu.memang laa rasa x puas kan kalo kiter simpan marah kter..tapi ingatlah..bila kiter bersabar dan coba pikir dalam bola pemikiran yg lain, kiter akan dapat satu point of view yang berlainan dan ia merupakan satu kejayaan buat sesorang itu.dan dalam masalah aku, aku rsa semua dah selesai. sebb aku gi berdepan dengan org yang bengang dan coba mendengar ternyata dia innocent. alhamdulillah aku tidak melakukan sesuatu yang bodoh.so, i leave it to time to cure the rest..i feel great today.i'm so happy.

No comments:

Post a Comment

say something!