Monday, May 19, 2008

happy belated teachers' day

selamat hari guru..sambutan yang mengharu kan..bukan sebb ia gempak, tapi sebb its pathetic!aku tak pernah melalui satu majlis yang penuh dengan kecacatan..tak paham aku.kenapa tiada kerjasama langsung antara cikgu2 kat skolah nih..kesian kat anak murid2 aku.tak gempak langsung tau..ok aku tak kisah laa gempak ke tak kan..tapi jangan laa obvious sangat.dah laa x der rehearsal langsung...eeeiii..lagu tema pon x tahu!giler laa..patut nya semua cikgut tahu,,itu laa org nk ajar,,ajak berlatih x nak semua..semua nk balik awl..sakit hati nyer..x per laa..dah nak wat camne kan..biarkan je laa.yang penting skang anak2 murid aku nih...tapi bukan lah semua teruk...ada laa yang sweet nyer masa hari guru tuh...and forget to mention, erm NUAR, my ex-student SMKC, sent me a really sweet sms...thnks beb!i appreciate that!!

No comments:

Post a Comment

say something!