Wednesday, May 14, 2008

pening....


kepala dah pusing..dok pikiaq pasal member sorang kat tempat keje..nanti lah aku citer balik..tapi lagi pusing kepala..bila ada projek baru diberi kat GSTT(suru sandaran tidak terlatih) nih..PKHEM soh ngecat kat dewan terbuka and dekat kantin laa plak...adoi..walaupun aku tahu aku penuh dengan seni..tapi x payah laa melampau kan..kan..kan...bila geng kitorang nk balik awal?...asyik2 dok balik kol 7ptg jer..kalo dekat tuh x per laa..nih nk sampai umah dekat 30min..pastuh aku kene naik moto plak msk dalam kg aku..ada laa dekat 10 menit atas motor,,,sakai laa..pastuh kan..tadi kitorang dikerah ke pejabat pendidikan untuk latihan koir daerah sempene hari guru 18 mei nanti..adioaaii....keje sia2 laa semer tuh...dorang kasi form 3 kat aku..tapi soh wat keje melambak cam aku amik kelas form 1 jerk...itulah cabaran cikgu...aduuhh...seronok tapi kalo camni penat laa bai..sakit kepala tau...ish..

No comments:

Post a Comment

say something!